Продавець ЕКТА БУД розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
20 відгуків
promo_banner
Будівельні матеріали гуртом і в роздріб. Доставка по Києву, області та в прилеглі регіони
+380 (50) 266-93-13
+380 (98) 896-52-99
+380 (44) 586-54-30
Кошик

Укладання тротуарної плитки

Укладання тротуарної плитки

Технологія укладання тротуарної плитки.

 

Чітке дотримання вимог укладання на кожному з етапів, дозволяє уникнути пошкодження бетонних елементів і запобігти швидкому зносу бруківки.

1.1. Визначаємо розміри ділянки мощення тротуарної плитки у відповідності з її зонування.

1.2. Визначаємо навантаження на поверхню різних зон мощення.

1.3. Визначаємо умови поверхневого водовідведення та необхідність дренажних систем.

1.4. Розраховуємо кількість тротуарної плитки, бордюрів та інших елементів за типом і кольором відповідно до дизайн-проекту.

 

2.1. Знімаємо верхній шар гумусу і родючого грунту. Рухому грунт додатково ущільнюємо і перекриваємо геотекстилем, ретельно очищаючи грунтове покриття від коренів дерев і залишків рослин.

2.2. Забезпечуємо дренажну ґрунтову основу з необхідною проникністю стоків.

2.3. Збільшуємо шар ґрунтового насипу шляхом підсипання щебеню великої фракції (при необхідності).

2.4. Знижуємо рівень ґрунтових вод за рахунок проведення дренажних робіт (якщо рівень грунтових вод знаходиться вище рівня укладання тротуарного покриття).

 

3.1. Розбиваємо територію на окремі ділянки укладення кілочками або металевими штифтами з позначенням рівня верхнього краю бруківки (бордюрів). Нахил поверхні проектується в залежності від каналізаційних комунікацій. Рекомендуємо влаштовувати його в межах 1,5-2 °, що відповідає 1,5-2 см на метр довжини.

3.2. Вирівнюємо грунтове покриття котловану, використовуючи до 10 см шару грубозернистого піску, утрамбовуючи дно котловану спец. обладнанням (віброплита).

3.3. Фіксуємо межі котловану бортами, бордюрами чи бетонними стовпчиками, між якими укладається тротуарна плитка. Для надійності бордюри фіксуються в декількох місцях бетонним розчином.

 

4.1. Використовуємо для облаштування несучого шару дрібний гравій або щебінь фракції 5-7 мм. Товщина несучого шару місць для руху автотранспорту обов'язково визначається проектом і, в залежності від класу дороги, може бути від 30 до 90 див. Основу потрібно ущільнити на 20% від початкової товщини для забезпечення належної витривалості і міцності при експлуатації.

4.2. Для верхнього шару підстави потрібно використовувати матеріал фракції проміжного значення між зернистістю підстилаючого і несучого шарів, щоб запобігти змішування цих двох шарів в процесі експлуатації.

 

 5.1. Використовуємо для влаштування підстилаючого шару пісок, дрібний щебінь чи гравій фракції 0-5 мм. Потрібно мати на увазі, що товщина підстильного шару в ущільненому стані повинна бути від 3 до 5 див. В особливих випадках, наприклад, мощення зупинки автобусів, в'їздів тощо, можливе додавання до підстильного шару в'яжучого матеріалу - цементу або гашеного вапна (у співвідношенні від 1: 7 до 1: 8).

 

5.2. Для покриттів, не будуть піддаватися впливу погодних умов (під навісом, всередині приміщення) для підстильного шару рекомендуємо застосовувати цементно-піщаний розчин, зволожений перед укладанням.

 

6.1. Мощення починаємо від краю облаштованій поверхні чи зафіксованого бордюру рівномірними рядами у відповідності з профілем ув'язнення. Напрямок руху пристрою має вектор від країв території до центру.

6.2. Контролюємо укладання кожного ряду за допомогою шнура або нитки, для забезпечення рівномірного розподілу плитки на площині.

6.3. Контролюємо ширину швів - вона не повинна перевищувати 3-5 мм у разі заповнення швів піском, і 8 мм, якщо плитка фіксується розчином або мастиками.

6.4. Не допускаємо укладання бруківки без швів, це призводить до сколам ребер бруківки при експлуатації або через температурних і силові навантаження.

6.5. Укладаємо плитку під кутом до напрямку руху, якщо ділянка призначена для переміщення транспортних засобів. Це забезпечує рівномірний розподіл навантаження на кожен елемент, зменшує шум від коліс, запобігає зміщення мостовий уздовж швів.

6.6. Укладаємо бруківку з декількох піддонів одночасно, адже в результаті особливостей технології виробництва можуть траплятися відхилення кольоровий тональності плитки в різних партіях.

6.7. Враховуємо запас плитки, адже частина її буде використана для підрізування. Бруківку не слід обрізати більше, ніж на половину.

 

7.1. Заповнюємо шви (проміжки між бруківкою) для забезпечення розподілу навантаження між елементами.

7.2. Для заповнення швів використовують сухий промитий пісок фракції 0-2 мм Після затирання швів залишки піску видаляються з поверхні і проводиться ущільнення влаштованого покриття.

 

8.1. Рекомендуем уплотнять поверхность устроенного покрытия вручную резиновым молотком до устойчивого состояния. Допустим для брусчатки с фаской использовать уплотнения виброплитой весом до 200 кг, силой удара не более 20 кН и с обязательным амортизирующим резиновым покрытием на подошве прибора толщиной не менее 1 см.

8.2. Уплотняем участок равномерно от краев к центру до момента достижения планового уровня поверхности и стабильности бетонных элементов.

8.3. Возможно повторное заполнение швов и оголенных участков после уплотнения.

Інші статті
  • Дистриб'ютор ТМ "АВЕНЮ" ПБГ "КОВАЛЬСЬКА"
    Дистриб'ютор ТМ "АВЕНЮ" ПБГ "КОВАЛЬСЬКА"
    Дізнайтесь про компанію ЕКТА БУД - офіційного дистриб'ютора продукції ТМ Авеню від ПБГ Ковальська! В статті йдеться про широкий асортимент продукції, яку пропонує компанія, а також професійну команду, яка завжди готова допомогти з вибором оптимальних варіантів матеріалів та елементів дизайну. Дізнайтеся про те, чому компанія ЕКТА БУД є надійним партнером для будівельних підприємств та дизайнерів, і чому її клієнти завжди залишаються задоволені їхньою продукцією та сервісом. Читайте нашу...
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner